portal osiedli, dzielnic i miast

Poznań Osiedle Na Smolnej - Forum

Pogaduchy z sąsiadami - bez wychodzenia z domu!
Primary Navigation


FAQFAQ    SzukajSzukaj    ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    RejestrujRejestruj    ZalogujZaloguj   
www.MojeOsiedle.pl » Sprawy Administracyjne » Forum » ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Napisz nowy temat Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat     

ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8    Następna     Odpowiedz do tematu    
Autor Wiadomość
grigori24 
   

VIP


Wiek: 62
Dołączył: Śro Mar 02, 2011 22:23
Posty: 2743
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Kwi 23, 2012 19:57    Temat postu: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Dla poprawnego kontaktu mieszkańców Oś. Na Smolnej z Administracją naszej nieruchomości na prośbę Firmy Masters udostępniamy wyodrębniony dział :

ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI

http://www.masters.net.pl/

Wszystkie uwagi - wnioski - propozycje - skargi itp. proszę kierować w tym dziale .

Teraz gospodarzem tego działu będzie MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Witamy Serdecznie Very Happy

_________________
https://www.facebook.com/pages/Grzegorz-Maciejewski-Radny-Osiedla-G%C5%82%C3%B3wna/341031836106015
Pozdrawiam Grzegorz.
10209190
Administrator_Obiektu 
   

Początkujacy


Wiek: 40
Dołączył: Pon Kwi 23, 2012 11:51
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2012 10:14    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

SZANOWNI PAŃSTWO,

Pragnę Państwa serdecznie powitać w gronie mieszkańców nieruchomości „Osiedle na Smolnej” przy ul. Smolnej 13A w Poznaniu.
Z przyjemnością informuję, iż w związku z decyzją firmy Budimex Nieruchomości, funkcję administratora Państwa nieruchomości objęła firma Masters Zarządzanie Nieruchomościami Michał Małecki.
Pragnę Państwa zapewnić, że dołożymy wszelkich starań aby wzorowe prowadzenie spraw nieruchomości utwierdziło Państwa w przekonaniu, iż powyższa decyzja była trafnym wyborem.
Dzięki uprzejmości Administratora „Forum Osiedla na Smolnej” będziemy mogli odpowiadać na Państwa pytania i wątpliwości, za co jednocześnie bardzo dziękujemy.
Liczymy na to, że obecność na „Forum” umożliwi przepływ informacji pomiędzy Państwem a osobami odpowiedzialnymi za obiekt przy ulicy Smolnej 13 A w Poznaniu.
Administrator Nieruchomości będzie dostępny dla Państwa od dnia 1 czerwca br. w „Punkcie Administracji” pełniąc codzienny dyżur na terenie nieruchomości.
Szczegółowe informacje związane ze sprawami organizacyjnymi wraz z miesięcznymi zaliczkami z tytułu opłat eksploatacyjnych prześlemy Państwu w odrębnym piśmie.
Korespondencja zostanie wysłana na adres korespondencyjny wskazany przez Państwa w „Formularzu danych kontaktowych”, dostępnym w „Biurze Sprzedaży Mieszkań” firmy Budimex Nieruchomości oraz do pobrania na „Forum - Osiedle na Smolnej”.
Skan Formularza prosimy odesłać na adres mailowy Administratora Nieruchomości.
Poniżej załączam listę z kontaktami do osób odpowiedzialnych za obiekt, gdzie mogą Państwo liczyć na pomoc we wszelkich kwestiach związanych z Państwa nieruchomością.

Pozostając do Państwa dyspozycji
Patryk Maćkowiak – Koordynator Nieruchomości


DANE KONTAKTOWE:

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI – Weronika Pupka
e-mail: smolna@masters.net.pl
GSM +48 728 414 954


KOORDYNATOR NIERUCHOMOŚCI - Patryk Maćkowiak
e-mail: p.mackowiak@masters.net.pl
GSM +48 664 324 255

GŁÓWNA KSIĘGOWA - Małgorzata Wojtkowska
e-mail: m.wojtkowska@masters.net.pl
GSM +48 728 414 959

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - Anna Zielińska
e-mail: ksiegowosc@masters.net.pl
GSM +48 728 815 526



formularz_danych_kontaktowych_SMOLNA.pdf
 Opis:
FORMULARZ DANYCH KONTAKTOWYCH


Pobierz


FunPak 
   

Stały bywalec


Dołączył: Śro Gru 28, 2011 13:26
Posty: 82
Skąd: Poznania

PostWysłany: Czw Maj 10, 2012 21:17    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Dzień dobry,

proszę o podanie przewidywanych opłat za m2


Dziękuję
grigori24 
   

VIP


Wiek: 62
Dołączył: Śro Mar 02, 2011 22:23
Posty: 2743
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Maj 10, 2012 23:00    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Proszę Administratora o rozważenie propozycji mieszkańców naszego bloku.
http://poznan-na-smolnej.mojeosiedle.pl/viewtopic.php?p=514930#514930
http://poznan-na-smolnej.mojeosiedle.pl/viewtopic.php?t=68878

Uważamy że windy do momentu wprowadzenia się większości mieszkańców powinny być wewnątrz zabezpieczone specjalnymi płytami wiórowymi jak to miało miejsce na innych osiedlach .
Ma to na celu zabezpieczeniu wind przed nieostrożnym działaniem firm remontowych które będą poruszały się po naszych klatkach schodowych.

http://images50.fotosik.pl/195/3abad86605d2ed4bmed.jpg

_________________
https://www.facebook.com/pages/Grzegorz-Maciejewski-Radny-Osiedla-G%C5%82%C3%B3wna/341031836106015
Pozdrawiam Grzegorz.
10209190
grigori24 
   

VIP


Wiek: 62
Dołączył: Śro Mar 02, 2011 22:23
Posty: 2743
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Maj 10, 2012 23:27    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Kilka pytań do Administratora.

1- Czy wiadomo jaka firma będzie ochraniała nasze osiedle , jeżeli tak to prosili byśmy o informacje .

2 - Czy trwają rozmowy z MPK w celu uruchomiania komunikacji autobusowej przy naszym osiedlu ?

3 - Jakiś czas temu trwały prace porządkowe w parku przy naszym osiedlu i w związku z tym pytanie czy wiadomo kiedy zakończy się rewitalizacja tego parku tym bardziej że Budimex Nieruchomości zainwestował konkretne pieniądze. Pytam ponieważ zbliża się termin przekazywania kluczy , okres letni , musimy zadbać oto aby teren wokół osiedla był terenem bezpiecznym dla naszych dzieci które będą się tam poruszały.

4 - Czy wiadomo jakie sklepy powstaną w naszym bloku?

5 - Co z miejscami postojowymi które znajdują się wewnątrz osiedla?

6 - Potrzebne nam będą miejsca postojowe dla naszych gości wiadomo jest nie od dzisiaj że miejsc postojowych na naszym osiedlu będzie mało , czy Administrator widzi wyjście z tego problemu ?

7 - Czy w naszej hali garażowej będą mogły parkować samochody z LPG ?

8 - Kiedy poznamy stawki opłat?

_________________
https://www.facebook.com/pages/Grzegorz-Maciejewski-Radny-Osiedla-G%C5%82%C3%B3wna/341031836106015
Pozdrawiam Grzegorz.
10209190
Parisians 
   

Stały bywalec


Dołączył: Pon Kwi 02, 2012 23:16
Posty: 51
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Maj 11, 2012 3:33    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Witam Panie Grigori,
dziękuję za słuszne pytania kierowane do Administratora obiektu Smile

Jedna kwestia jest moim zdaniem nie potrzebna - LPG w garażu.

Sam mam auto z gazem, półroczne - instalacja montowana od razu w salonie - serwisowanie w autoryzowanym punkcie co 15tyś km. Nie wyobrażam sobie, że ktoś miałby mi umożliwiać wjazd do garażu kupionego za 30 tys zł.

Sprawa jest dla mnie również o tyle oczywista, że kupując mieszkanie i garaż zostałem zapewniany ze strony pracowników biura, że garaż jest wentylowany i miało nie być żadnych przeciwskazań w parkowaniu.
Umowa również nie przewiduje takiej możliwości.

Potwierdzeniem może być również brak zakazu wjazdu LPG i faktyczna, rozbudowana wentylacja podziemna w obiekcie (ściany też nie są pełne - od strony parku Nadolnik jest wolna przestrzeń zapewniająca naturalną wymianę powietrza).

Współczesne zbiorniki LPG w autach są lepiej zabezpieczone niż baki z paliwem PB, które jest bardzo wybuchowe.

Bardziej skupiłbym się na kwestii zapewnienia miejsc parkingowym naszym gościom i ew. nam, bo jak ostatnio byłem koło obiektu, po dość długim okresie czasu, to mocno zdziwiłem się ograniczeniami jakie zrobił nam Developer (wąska droga wjazdowa do bloku ograniczona barierkami z obydwu stron i uniemożliwienie wjazdu na betonową drogę wzdłuż ul. Hlonda).

Na ul Smolnej też nie ma za bardzo miejsca, bo parkują tam jej mieszkańcy, a te kilka miejsc parkingowych na zewnątrz w ramach obiektu nie zaspokoją w żaden sposób naszych potrzeb.

Nie wiem jak to będzie, ale przy tak dużej liczbie mieszkań i potencjalnych odwiedzających może być kiepsko. Choć mam nadzieję, że coś Administrator lub Developer wymyśli Smile

Pozdrawiam serdecznie.
grigori24 
   

VIP


Wiek: 62
Dołączył: Śro Mar 02, 2011 22:23
Posty: 2743
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Maj 11, 2012 7:55    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Przepraszam jeśli kogoś uraziłem moim pytaniem o LPG , chciałem tylko żebyśmy wiedzieli wszystko o wszystkim Embarassed i nie było dla nikogo żadnych zaskoczeń. Embarassed
Żeby było jasne nie jestem przeciwnikiem LPG . Very Happy

_________________
https://www.facebook.com/pages/Grzegorz-Maciejewski-Radny-Osiedla-G%C5%82%C3%B3wna/341031836106015
Pozdrawiam Grzegorz.
10209190
grigori24 
   

VIP


Wiek: 62
Dołączył: Śro Mar 02, 2011 22:23
Posty: 2743
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Maj 11, 2012 9:20    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Prośba do Administratora aby zainteresował się tą akcją :

http://www.wykop.pl/ramka/1130835/i-ty-mozesz-posadzic-wlasne-drzewko-i-to-za-darmo/

Zwracam się również z prośbą o zgłoszenie naszego osiedla do XIX edycji konkursu Zielony Poznań


http://epoznan.pl/news-news-32259-XIX_edycja_konkursu_Zielony_Poznan

http://www.poznan.pl/mim/wos/news/xix-edycja-konkursu-zielony-poznan-i-kiermasz-zielony-poznan,51723.html

Zaznaczam że to wspaniała idea i reklama dla naszego osiedla !

_________________
https://www.facebook.com/pages/Grzegorz-Maciejewski-Radny-Osiedla-G%C5%82%C3%B3wna/341031836106015
Pozdrawiam Grzegorz.
10209190
Parisians 
   

Stały bywalec


Dołączył: Pon Kwi 02, 2012 23:16
Posty: 51
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Maj 11, 2012 10:51    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Jestem za, a nawet przeciw Wink

Czym więcej zielenie tym lepiej Smile a dodatkowe profity natury marketingowej są jak najbardziej wskazane;

Oby tylko park Nadolnik doczekał się jak najszybciej zasłużonej rewitalizacji, bo mógłby być nie lada atutem dla Nas.

Jeżeli mowa o ekologi, to wskazałbym bym również kwestie pojemników na surowce - plastik, szkło, karton. Moim zdaniem nie posiadanie teraz na osiedlu takich wynalazków, to współczesne barbarzyństwo.
Mam nadzieję, że większość podziela moje zdanie Smile
grigori24 
   

VIP


Wiek: 62
Dołączył: Śro Mar 02, 2011 22:23
Posty: 2743
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Maj 11, 2012 11:11    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Mam też taką nadzieje że Administrator zadba oto aby takie pojemniki do sortowania odpadów znalazły się na naszym osiedlu . Ok!
_________________
https://www.facebook.com/pages/Grzegorz-Maciejewski-Radny-Osiedla-G%C5%82%C3%B3wna/341031836106015
Pozdrawiam Grzegorz.
10209190
krzysztof13a 
   

Forumowicz


Wiek: 47
Dołączył: Sob Lip 30, 2011 16:02
Posty: 139
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob Maj 12, 2012 21:08    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

jak rozumiem w teorii nasz administrator miał odpowiadać nam na zadawane przez nas pytania Zdegustowany
Nick
Administrator_Obiektu
Ranga: Nowy na forum
Z nami od: Pon Kwi 23, 2012 11:51
Ostatnia wizyta: Pon Kwi 23, 2012 12:01
573615
grigori24 
   

VIP


Wiek: 62
Dołączył: Śro Mar 02, 2011 22:23
Posty: 2743
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob Maj 12, 2012 22:33    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Zapomniałem jeszcze o jednej bardzo ważnej rzeczy mam nadzieje że Administrator od momentu odbioru mieszkań pomyśli nad podstawieniem kontenera na odpady budowlane Ok!
_________________
https://www.facebook.com/pages/Grzegorz-Maciejewski-Radny-Osiedla-G%C5%82%C3%B3wna/341031836106015
Pozdrawiam Grzegorz.
10209190
grigori24 
   

VIP


Wiek: 62
Dołączył: Śro Mar 02, 2011 22:23
Posty: 2743
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Maj 14, 2012 13:49    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Krzysztofie dajmy im trochę czasu ,jestem pewien że nasz Administrator w najbliższym czasie odpowie nam na wszystkie pytania Very Happy .
_________________
https://www.facebook.com/pages/Grzegorz-Maciejewski-Radny-Osiedla-G%C5%82%C3%B3wna/341031836106015
Pozdrawiam Grzegorz.
10209190
Administrator_Obiektu 
   

Początkujacy


Wiek: 40
Dołączył: Pon Kwi 23, 2012 11:51
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Maj 14, 2012 16:11    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Witam serdecznie,

Szanowni Państwo,

Bardzo przepraszam, za czas zwłoki w odpowiedzi na Państwa pytania. Poniżej postaram się odpowiedzieć na wszystkie zadane dotychczas pytania oraz rozwiać Państwa wątpliwości.
Pozwolę sobie odpowiadać w punktach w kolejności zadanych pytań.

Informuję, iż na bieżąco będę śledził wątki na forum, niestety przebywałem na urlopie, co uniemożliwiło odpowiedzi w ostatnim okresie.

1. Przewidywane opłaty

Jeżeli chodzi o opłaty, przygotowaliśmy Plan Gospodarczy, który był jednym z kryterium wyboru firmy zarządzającej przez firmę Budimex Nieruchomości do współpracy przy inwestycji "Osiedle na Smolnej".
Plan Gospodarczy jest przygotowany na podstawie szacunków, a zbierane oferty konkurencyjnych firm powodują obniżanie kosztów na bieżąco. Będziemy dążyli aby sukcesywnie obniżać koszty utrzymania nieruchomości poprzez zastosowanie licznych procedur.
Wysokość stawki planu gospodarczego będzie kształtowała się zgodnie z Państwa oczekiwaniami, mamy też kilka rozwiązań dot. np. ochrony obiektu, która jest składnikiem najdroższym. Chcielibyśmy porozmawiać z Państwem podczas Zebrania Wspólnoty na temat ewentualnych rozwiązań, które umożliwią obniżenie kosztów tego składnika.
Firma Budimex Nieruchomości będzie obciążała Państwa kosztami od momentu odbioru lokalu przez właściciela do czasu założenia Wspólnoty Mieszkaniowej, po tym okresie postaramy się wprowadzić plan gospodarczy obowiązujący dla nowo powstałej Wspólnoty Mieszkaniowej.

Wstępne szacunkowe koszty to:

3,93 zł za m2 powierzchni lokalu w tym 1,23 zł pozycja ochrona, dalej pozycje związane z kosztami eksploatacyjnymi tj. sprzątanie, odśnieżanie, serwisy techniczne, serwisy p.poż, serwis wind, przegląd budowlany roczny wynikający z prawa budowlanego, ubezpieczenie nieruchomości, administracja, opłata za dozór techniczny, materiały do konserwacji i inne.

2,93 za m2 powierzchni lokalu to koszty związane z mediami czyli centralne ogrzewanie, woda oraz kanalizacja, podgrzanie wody, cyrkulacja ciepłej wody, śmieci i inne odpady. koszt ten jest kosztem szacunkowym i musi być rozpatrywany indywidualnie na każdy lokal, określona stawka wynika ze stawek obowiązujących u dostawców mediów tj. Dalkia, Aquanet, czy Enea. Oczywiście każdy w przyszłości z może tą stawkę regulować według własnych preferencji oraz rzeczywistego zużycia.

Koszt miejsca postojowego w hali garażowej to kwota ok. 40 zł w zależności od wielkości miejsca postojowego. Kwota może ulec zmianie w sytuacji obniżenia kosztu ochrony, która również mieści się w pozycji hala garażowa.

W razie pytań co do kosztów proszę o kontakt telefoniczny szczegółowo odpowiem na każde pytania związane z kosztami inwestycji "Osiedle na Smolnej"


2. Zabezpieczenie wind: oczywiście planujemy zabezpieczenie wind na czas remontów, takie rozwiązanie stosowaliśmy na wszystkich nowych nieruchomościach zarządzanych przez naszą firmę, pozostaje nam tylko szczegółowe uzgodnienie z firmą Budimex Nieruchomości po czyjej stronie będzie zorganizowanie w/w. zadania.

3. Wybór firmy ochroniarskiej, jak i każdej innej leży obecnie po stronie Inwestora, administracja zebrała dotychczas dla Inwestora oferty najbardziej korzystne pod względem jakości oraz ceny, która proponują firmy zewnętrzne. Oczywiście po powstaniu Wspólnoty, Zarząd Wspólnoty zadecyduje o dalszej współpracy z poszczególnymi firmami.

4. Rewitalizacja parku. Rzeczywiście w parku doszło do wielu zabiegów pielęgnacyjnych wykonanych przez miasto, bardzo ogromny udział w przedsięwzięciu miała firma Budimex. Liczymy, że kolejne miesiące przyniosą pozytywne efekty, oraz nam uda się przekonać Miasto Poznań do pielęgnowania parku oraz inwestowania w tą cześć miasta. Na pewno jeżeli jest taka Państwa wola zorganizujemy spotkanie z osobami odpowiedzialnymi za ten teren w Urzędzie Miasta Poznania. Na dzień dzisiejszy nie posiadamy informacji odnośnie do dalszych działań w zakresie rewitalizacji.

5. Odnośnie do powstałych sklepów. Nie posiadamy informacji odnośnie do nazw sklepów, które mają powstać na terenie nieruchomości, decyzja należy do właścicieli lokali oraz ich najemców. Jak tylko będę posiadał wiedzę na ten temat podzielę się z Państwem.

6. Kwestie miejsc postojowych będziemy chcieli z Państwem omówić szczegółowo podczas spotkania, mamy kilka rozwiązań do zaproponowania. Miejsca postojowe mogą mieć rożne przeznaczenie i to od Państwa będzie zależało jaki wariant przyjmiecie. Miejsca mogą być:
a) wyłącznie dla właścicieli - wtedy wjazd dla osób posiadających pilota
b) dla właścicieli oraz ich gości - wtedy weryfikuje to ochrona prowadząc szczegółowy rejestr pojazdów,
c) dla właścicieli ich gości oraz klientów lokali usługowych tez weryfikowane przez ochronę.
Oczywiście miejsca można podzielić i przyporządkować do określonych celów poprzez wymalowanie kopert czy montaż tabliczek informacyjnych. Pytanie o Państwa zdanie, podczas zebrania można przeprowadzić uchwałę która ureguluje te kwestie formalnie.

7. W hali garażowej mogą parkować auta z LPG, tak wynika z informacji przekazanej przez firmę Budimex, czujniki posiadają dwie funkcje, czyli weryfikująca stężenie tlenku węgla oraz gazu. Oczywiście auta posiadające instalacje powinny przedstawić dokumenty potwierdzające wykonanie instalacji bądź przeróbki w autoryzowanych serwisach posiadających stosowne uprawnienia.

8. Jeżeli chodzi o konkurs, bardzo ciekawa inicjatywa, jeżeli z Państwa strony będzie wola do działania podejmiemy odpowiednie kroki, czas zgłaszania uczestnictwa w konkursie do 20 czerwca.

9. Oczywiście nie wyobrażamy sobie, braku pojemników na surowce wtórne na terenie nieruchomości, zwróciliśmy już uwagę Inwestorowi na konieczność wydzielenia strefy na pojemniki. Wiadomym jest że segregowanie odpadów jest bardzo korzystne finansowo, ponieważ za wywóz sortowanych odpadów Wspólnoty Mieszkaniowe nie płacą. Będziemy wprowadzali procedurę informacyjną dla mieszkańców jakie oszczędności niesie za sobą sortowanie odpadów. Posiadamy również bardzo wstępne informację, iż rozwiązanie typu MOLOK, które Państwo posiadają na terenie inwestycji (pojemniki na odpady wkopane w ziemi) w przyszłości (2etap) być może będzie rozbudowane o surowce wtórne.

10. Jeżeli chodzi o kontener budowlany to są dwa rozwiązania:
1. Wariant: Koszt przywozu i wywozu kontenera będzie po stronie zamawiającego lecz pod ścisłym nadzorem administratora (miejsce postawienia kontenera oraz koordynacja)
2. Wariant: Postawiony kontener opłacany jest przez wszystkich i do korzystania przez wszystkich. Pytanie tylko do kiedy miałaby Wspólnota opłacać taki kontener, np. do wyremontowania ostatniego lokalu?

Chciałbym poznać Państwa zdanie na powyższy tematy, zapewniam jednak że kontener na pewno będzie.



Pozostając do dyspozycji, czekam na Państwa sugestie i pytania.
Patryk Maćkowiak
Koordynator Nieruchomości
664 324 255
p.mackowiak@masters.net.pl

Very Happy
grigori24 
   

VIP


Wiek: 62
Dołączył: Śro Mar 02, 2011 22:23
Posty: 2743
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Maj 14, 2012 17:17    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Szanowny Panie Patryku dziękuje za udzielenie nam cennych odpowiedzi na w/w pytania jednakże chciałbym Panu zadać jeszcze kilka pytań:

1- Jak będziemy docelowo rozliczani za centralne ogrzewanie ( za m2 czy będą pomierniki ciepła)

2 - Czy możemy wiedzieć jakie firmy Ochroniarskie są rozpatrywane przez Administrację ?

3 - Czy trwają rozmowy z MPK w celu uruchomiania komunikacji autobusowej przy naszym osiedlu ?

4 - Potrzebne nam będą miejsca postojowe na zewnątrz osiedla dla naszych gości wiadomo jest nie od dzisiaj że miejsc postojowych na naszym osiedlu będzie mało , czy Administracja ma jakieś pomysły?

5 - Prosiłbym o precyzowanie cyt " Koszt miejsca postojowego w hali garażowej to kwota ok. 40 zł w zależności od wielkości miejsca postojowego "

6 - Odnośnie rewitalizacji Parku jestem zainteresowany takim spotkaniem w Urzędzie Miasta Poznania .

7 - Natomiast co do konkursu to jestem za tym aby Administracja zgłosiła nasze osiedle do XIX edycji konkursu Zielony Poznań .

8 - Co do kontenera na odpady budowlane wydaje mi się że wariant 2 byłby sprawiedliwy , natomiast wywóz kontenera byłby uzależniony od jego zapełnienia oraz w razie konieczności możliwość podstawienia następnego kontenera .

_________________
https://www.facebook.com/pages/Grzegorz-Maciejewski-Radny-Osiedla-G%C5%82%C3%B3wna/341031836106015
Pozdrawiam Grzegorz.
10209190
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 8 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8    Następna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat


 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Możesz głosować w ankietach

Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Copyright © www.MojeOsiedle.pl 2001-2024   Forum Dyskusyjne MOJE OSIEDLE, DZIELNICA i MIASTO
Załóż forum  |   Kontakt  |   O nas  |   Regulamin   |  Reklama