portal osiedli, dzielnic i miast

Poznań Osiedle Na Smolnej - Forum

Pogaduchy z sąsiadami - bez wychodzenia z domu!
Primary Navigation


FAQFAQ    SzukajSzukaj    ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    RejestrujRejestruj    ZalogujZaloguj   
www.MojeOsiedle.pl » Sprawy Administracyjne » Forum » ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Napisz nowy temat Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat     

ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Idź do strony Poprzednia    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8    Następna     Odpowiedz do tematu    
Autor Wiadomość
Administrator_Obiektu 
   

Początkujacy


Wiek: 40
Dołączył: Pon Kwi 23, 2012 11:51
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Maj 28, 2012 13:18    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Witam serdecznie,

W dniu dzisiejszym rozpoczynają się odbiory lokali mieszkalnych nieruchomości "Osiedle na Smolnej".

Firma Budimex Nieruchomości przygotowała dla Państwa szacunkowe koszty związane z utrzymaniem nieruchomości. Koszty są obniżone w stosunku do szacunków, które podawałem Państwu we wcześniejszych wpisach na forum.

Oczywiście jeszcze raz przypominam, iż jesteśmy w trakcie opracowywania planu gospodarczego, tak aby prezentowane podczas Zebrania Wspólnoty koszty były niższe niż obecne.

Dzięki odebranej od firmy Budimex Nieruchomości dokumentacji technicznej możemy, szczegółowo zweryfikować niezbędne do wykonywania przeglądy techniczne, które w dużej mierze warunkują wysokość opłat czynszowych.

Jeszcze raz przypominam, iż od 1 czerwca na terenie nieruchomości przygotowany zostanie "Punkt Administracyjny" gdzie do Państwa dyspozycji będzie Administrator Obiektu Osiedle na Smolnej.

Jednocześnie informujemy, iż w najbliższych dniach zostaną założone obudowy w windach, dlatego obecnie windy stoją na poziomie "0".

Do Państwa dyspozycji do czasu Zebrania Wspólnoty pojawi się również kontener na odpady budowlane.

Pozostałe rozwiązania dotyczące bieżącej eksploatacji Państwa osiedla chlelibyśmy omówić na Zebraniu Wspólnoty w obecności większości współwłaścicieli.

Jeszcze raz zachęcam do kontaktu z nami.

Pozostając do dyspozycji Patryk Maćkowiak.
664 324 255
Parisians 
   

Stały bywalec


Dołączył: Pon Kwi 02, 2012 23:16
Posty: 51
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Maj 28, 2012 22:46    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Tak we właściwym wątku jeśli chodzi o administratora:

Parisians napisał:
Witam,
(...)
Najbardziej się wkurzyłem jednak jak przeczytałem w umowie ustalenia Super DROGIEGO Administratora MASTERS jeśli chodzi o koszty eksploatacji mieszkania, garażu, a nawet komórki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cytat z umowy:

(...) 5) Przyjmujący zobowiązuję się do:
a) uiszczania opłaty ryczałtowej z tytułu korzystania z lokalu mieszkalnego (w celu przeprowadzenia prac wykończeniowych) oraz miejsca postojowego i/lub schowka za okres od dnia przejęcia Lokalu mieszkalnego/przekazania kluczy/pilota do dnia zawarcia Umowy Sprzedaży Lokalu mieszkalnego i Umowy Sprzedaży Udziału w Lokalu Użytkowym i przekazania przejmującemu do wyłącznego korzystania części nieruchomości wspólnej w wysokości:

- Stawkę 4,30 zł/m2 brutto powierzchni użytkowej lokalu mieszkalnego miesięcznie w okresie do dnia 30.10.2012 (termin aktu notarialnego); kwotę 38,85 zł brutto miesięcznie za jedno miejsce postojowe w okresie do dnia 31.12.2012; oraz stawkę 4,30 zł/m2 brutto powierzchni użytkowej schowka miesięcznie w okresie do dnia 31.12.2012;

- Stawkę 5,37 zł/m2 brutto powierzchni użytkowej lokalu mieszkalnego miesięcznie w okresie od dnia 0.11.2012; kwotę 48,00 zł brutto miesięcznie za jedno miejsce postojowe w okresie od dnia 01.01.2013; oraz stawkę 5,37 zł/m2 brutto powierzchni użytkowej schowka miesięcznie w okresie od dnia 01.01.2013;

- Opłata ta obejmuje koszty części wspólnej takie jak: ochronę, oświetlenie, utrzymanie czystości, konserwację wraz z materiałami eksploatacyjnymi, ubezpieczenie, administrowanie i inne i będzie wnoszona na podstawie FV w terminach tam wskazanych, na konto Przekazującego wskazane faktury (...)"

Czyli za mieszkanie od 01.01.2013 60m2 (322,20 zł), plus 2 garaże (96 zł) i komórki przy nich 15m2 (80,55 zł) zapłacę razem 498,55 zł.

Do tego oczywiście wszystkie media - prąd, woda, ogrzewanie, kablówka, telefon, internet, to będzie jakieś drugie tyle.

Chyba nikt nie powinien mieć teraz złudzeń, że Administrator delikatnie mówiąc się Nam nie udał i to po całości !!!!!!!!!!!!!!!!!

Proponuję zmienić jak najszybciej, bo puści Nas z torbami!!!
Ataner ma mniejsze koszty.
mwisnia 
   

Forumowicz


Wiek: 39
Dołączył: Wto Cze 07, 2011 10:32
Posty: 107
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Maj 28, 2012 22:53    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

No to żegnamy się z Mastersem Smile
Parisians 
   

Stały bywalec


Dołączył: Pon Kwi 02, 2012 23:16
Posty: 51
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Maj 28, 2012 23:04    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Sytuacja wyglądała tak, że miałem do wyboru dwie opcje:

1) albo wpisuje do protokołu wadę balkonu, a Budimex ma 90 dni na jej usunięcie, więc przy słabych wiatrach klucze dostałbym 28.08 ;(

2) albo (tak zrobiłem) nie wpisałem dziś wady do protokołu; jutro piszę pismo do Budimexu o wykryciu wady i wtedy mają ponoć 3 miesiące, aby umówić się ze mną i nawet jak już będę mieszkał, naprawić balkon w ramach gwarancji (tak bynajmniej powiedział mi specjalista z Budmexu);

ps. porysowane szyby, zanieczyszczenia, zapchaną kratkę wpisałem od razu do protokołu (jako wada mniej istotna nie kolidująca z odbiorem) i mają miesiąc, aby się ze mną umówić i poprawić Fuszerę Smile
Parisians 
   

Stały bywalec


Dołączył: Pon Kwi 02, 2012 23:16
Posty: 51
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Maj 28, 2012 23:07    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

to co u góry - pomyliłem wątki, sorry
FunPak 
   

Stały bywalec


Dołączył: Śro Gru 28, 2011 13:26
Posty: 82
Skąd: Poznania

PostWysłany: Pon Maj 28, 2012 23:41    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Grubo

nie chcę nic mówić, że z Parisiansem ostrzegaliśmy Smile
MarekG 
   

Stały bywalec


Wiek: 45
Dołączył: Nie Sie 07, 2011 22:40
Posty: 73
Skąd: Poznan

PostWysłany: Wto Maj 29, 2012 0:23    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Proponuje firme: ADM ktora to administruje jedno z moich mieszkan na Wildzie i spisuje sie naprawde super. Mieszkanie wybudowane przez Nickel Developer i zarzadzane przez ADM wraz ze wspolnota mieszkaniowa - solidnie i rzetelnie. Proponowalbym aby wszyscy mieszkancy pomysleli o innej firmie bo oplaty zaproponowane przez obecnego zarzadce sa wysokie. Mozna zglosic wniosek o zmiane i sprawa zalatwiona - a nie jakis tam monopol cenowy.
Administrator_Obiektu 
   

Początkujacy


Wiek: 40
Dołączył: Pon Kwi 23, 2012 11:51
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Maj 29, 2012 14:02    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Witam serdecznie,

Ze względu na rozbieżności pomiędzy prezentowanym przez firmę Masters Zarządzanie Nieruchomościami Planem Gospodarczym, a stawką przedstawioną przez Budimex Nieruchomości w protokole odbioru lokalu, uprzejmie informujemy, iż jesteśmy w trakcie wyjaśniania wyżej wymienionego.

Po wyjaśnieniu sprawy niezwłocznie poinformujemy Państwa.


Pozostając do Państwa dyspozycji.

Patryk Maćkowiak
0 664 324 255
mwisnia 
   

Forumowicz


Wiek: 39
Dołączył: Wto Cze 07, 2011 10:32
Posty: 107
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Maj 29, 2012 14:14    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Administrator_Obiektu napisał:
Witam serdecznie,

Ze względu na rozbieżności pomiędzy prezentowanym przez firmę Masters Zarządzanie Nieruchomościami Planem Gospodarczym, a stawką przedstawioną przez Budimex Nieruchomości w protokole odbioru lokalu, uprzejmie informujemy, iż jesteśmy w trakcie wyjaśniania wyżej wymienionego.

Po wyjaśnieniu sprawy niezwłocznie poinformujemy Państwa.


Ooo chyba zaczynają powoli walczyć o klienta...nie chcą aby taki kąsek jak Smolna uciekł im z przed nosa Smile
Agata.m 
   

Zaglądajacy


Dołączył: Wto Maj 29, 2012 14:38
Posty: 19
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto Maj 29, 2012 14:51    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

zaraz napiszą, że takie opłaty ze względu na kontener na odpadki są.

Hyhy
mwisnia 
   

Forumowicz


Wiek: 39
Dołączył: Wto Cze 07, 2011 10:32
Posty: 107
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro Maj 30, 2012 11:19    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Mamy świeżego newsa.... Okazuje się ,że stawki które są podane do podpisu przy odbiorze miezkania, są stawkami Budimexu! a nie administratora i tylko w pierwszym okresie do października są wyższe o 1zl od proponowanych przez administratora. Dodatkowo Budimex dorzucił opłatę za komórkę lokatorską ,której nie ma w planie administrator. Jedyną możliwością zmiany tych stawek jest zawiazanie się wspólnoty i rozpoczecie współpracy bezpośrednio z administratorem. Proponuję wszystkim osobą ,które chciałyby się dowiedzieć czegoś więcej o stawkach o kontakt z Panem Patrykiem, który jest bardzo rzetelną osobą chętną pomóc w przeciwieństwie do Budimexu ,który chce nas tylko ograbić.
Izulka.b 
   

Forumowicz


Dołączył: Czw Kwi 26, 2012 12:43
Posty: 127
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro Maj 30, 2012 11:37    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

jak ja rozmawiałam z Panem Patrykiem wczoraj to zrozumiałam, że stawki podane przez Budimex będą obowiązywać do momentu podpisania aktu notarialnego; więc jak będę chciała podpisać akt notarialny w czerwcu (jak się Budimex zgodzi) to rozumiem ze od lipca powinna mnie obowiązywać stawka zarządcy... tę kwestię będę chciała wyjaśnić jutro przy odbiorze mieszkania z Budimexem
mwisnia 
   

Forumowicz


Wiek: 39
Dołączył: Wto Cze 07, 2011 10:32
Posty: 107
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro Maj 30, 2012 12:00    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

No też bym chciał wierzyć w to ,że będzie można podpisać akt jakoś wcześniej...ale coś mi się zdaje ,że Budimex może nam to utrudniać...
Izulka.b 
   

Forumowicz


Dołączył: Czw Kwi 26, 2012 12:43
Posty: 127
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro Maj 30, 2012 12:42    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

nie widzę sensu przedłużania terminów podpisywania aktów notarialnych przez Budimex, skoro podają termin 30.10 - ja ten termin rozumiem jako najpóźniejszy, wiec jaki problem podpisać akt w czerwcu??

no ale zobaczymy co wyjdzie w praniu...jutro odbiór więc mam nadzieję, że dowiem się samych konkretów
JarekJ 
   

Aktywny Forumowicz


Wiek: 50
Dołączył: Pon Maj 02, 2011 14:58
Posty: 245
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro Maj 30, 2012 13:14    Temat postu: Re: ADMINISTRATOR OBIEKTU - MASTERS ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚC

Akty notarialne mają zostać podpisane w ciągu miesiąca po odbiorze - taką informację dostałem dzisiaj na odbiorze Very Happy
Odpowiedz do tematu Strona 6 z 8 Idź do strony Poprzednia    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8    Następna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat


 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Możesz głosować w ankietach

Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Copyright © www.MojeOsiedle.pl 2001-2024   Forum Dyskusyjne MOJE OSIEDLE, DZIELNICA i MIASTO
Załóż forum  |   Kontakt  |   O nas  |   Regulamin   |  Reklama